sobota, 28 stycznia 2012

Dax Cosmetics, Perfecta SPA: Cukrowy peeling do ciała


Sesja trwa, obowiązków nie brakuje w dodatku temperatury minusowe doprowadzają mnie do szału.


Dziś mam dla Was recenzję produktu z firmy Dax Cosmetics, Perfecta SPA - Cukrowy peeling do ciała czekoladowo-kokosowy. Muszę przyznać, że dla mnie wszystko co kokosowe jest od razu na plusie, ale nie o tym jest ten post.








Plusy:
- zapach (bardziej pachnie czekoladą, niż kokosem)
- dobry efekt ścierania (nie jest za mocny, nie podrażnia skóry)
- zawiera w sobie olejek kokosowy, który po użyciu sprawa że nasza skóra jest dość nawilżona i przyjemna w dotyku
- cena, około 12-15 zł


Minusy:
- wydajność 


Sprzeczną cechą tego peelingu jest konsystencja, która nie jest ani za rzadka, ani za gęsta, natomiast przy nakładaniu produktu na skórę nie rozprowadza się on równomiernie i część ląduje mi w wannnie.

7 komentarzy:

  1. Ja go uwielbiam ;-) Czasami rozpuszczam go wodą, żeby lepiej się rozprowadzał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie bym spróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. na razie peelingu mam pod dostatkiem ale chętnie spróbuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten peeling, bosko pachnie i bardzo dobry zdzierak z niego, ale faktycznie troche malo wydajny jest, zreszta jak wszystkie peelingi cukrowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba muszę taki zakupić. :) Uwielbiam pachnące peelingi do ciała, a tego jeszcze nie miałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. słyszałam wiele dobrego o tym peelingu, muszę go wypróbować :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń